ده برند برتر ساز اوکوله‌ له

مدیر سایت
13 آذر 1401
ده برند برتر ساز اوکوله‌ له

ده برند معتبر اوکوله‌له





صدها مدل اوکوله‌له، از انواع سوپرانوی با صدای دلپذیر گرفته تا گیتالی‌لی‌ (Guitalels)، وجود دارند. عوامل زیادی در انتخاب مدل اوکوله‌ له که برای نیازها و ترجیحات شما مناسب باشد، دخیلند و یکی از آنها برند است.

دلیلی وجود دارد که برجسته‌ترین شرکت‌های سازهای موسیقی در جهان قادرند به کسب‌و‌کارشان ادامه دهند: آنها سازهای باکیفیتی می‌سازند که مردم حقیقتاً می‌خرند. و هر چه مردم بیشتر ببینند سازهایشان چقدر خوبند و قیمت مناسبی دارند، بیشتر از آن برندها خرید خواهند کرد. به همین دلیل است که وقتی نوبت به انتخاب یک اوکوله‌له می‌رسد، توجه به برند اهمیت ویژه‌ای پیدا می‌کند.


بهترین برند اوکوله‌له کدام است؟ 

البته جواب دادن به این سوال آسان نیست ولی باید توجه داشته باشیم که برخی از برندهای اوکوله‌له به دلیل ثبات در کیفیت محصولاتشان، خدمات بی‌عیب و نقص به مشتریان و در دسترس بودن آسان اوکوله‌له‌هایشان بیشتر از سایر برندها مورد اعتماد هستند. اگر به دنبال خرید اولین یا چندمین اوکوله‌له‌ی خود هستید، می‌توانید به این برند ها توجه ویژه داشته باشید، البته در دسترس بودن برند نیز نکته‌ی مهمی در خرید ساز می‌باشد. 


پس از بررسی مدل‌های زیر در صورتی که در خرید ساز نیاز به مشاوره داشتید،‌ می‌توانید با ما تماس بگیرید.


انواع اوکوله له



1-اوکوله‌له‌ی کالا (Kala)

کالا طیف گسترده‌ای از محصولات را ارائه می‌دهد و نیاز نوازندگان اوکوله‌له در تمام سطوح مهارت را برطرف می‌سازد. قیمت‌های برند کالا (Kala) از ارزان تا گران متغیر هستند. مطمئناً در کاتالوگ کالا اوکوله له ای را پیدا می‌کنید که نیازهای شما را برآورده کند و متناسب با بودجه‌ی شما باشد.


اوکوله له برند کالا Kala



2- اوکوله‌له‌ی کوردوبا (Cordoba)

اوکوله‌له‌ی کوردوبا به دلیل سازهای دست‌ساز ظریفش، به ویژه گیتارهای کلاسیک، شهرت دارد. این شرکت همچنین مجموعه خوبی از  اوکوله‌له‌ها را ارائه می‌دهد که همگی با استفاده از مواد درجه یک و چوب‌های مناسب ساخته می‌شوند. این شرکت یاد گرفت که  اوکوله‌له‌های خود را به روش سنتی پرتغالی تولید و سازهای خود را جزء خوش‌ساخت‌ترین و معتبرترین یوکه‌های جهان سازد.




3- اوکوله‌له‌ی کانیله (Kanile’a)

کانیله اوکوله‌ له‌های خود را مخصوص نوازندگان حرفه‌ای طراحی می‌کند، به همین دلیل است که کاتالوگ محصولات آن مدل‌های اوکوله‌له ای را نشان می‌دهد که می‌‎توان آنها را به عنوان گران‌ترین محصولات دسته‌بندی کرد. با این حال، این شرکت با خط Islander by Kanile’a خود وارد بازار سطح ابتدایی شده است و بیشتر محصولات باکیفیت خود را برای اکثر نوازندگان در دسترس قرار داده است. 


ساز اوکوله‌له برند Kanile’a



4- اوکوله‌له کاماکا (Kamaka)

اوکوله‌له‌ی کاماکا از سال 1916 بسیاری از ظریف‌ترین اوکوله‌له‌های دست ساز جهان را تولید می‌کند. اوکوله‌له‌های کاماکا با استفاده از تکنیک‌هایی ساخته می‌شوند که از شیوه‌‌هایی ایجاد شده‌اند که بنیانگذار شرکت، سام کاماکا پدر، توسعه داده است. این تضمین می‌کند که کیفیت اوکوله‌له‌ی کاماکا با سایر مدل‌های محبوب تولید شده در طول سال‌ها مطابقت دارد. 


ساز اوکوله له برند Kamuka



۵- اوکوله له ‌ی اسکار اشمیت (Oscar Schmidt)

اکوله‌له‌های اسکار اشمیت از مجموعه‌ی وسیعی از چوب‌های صنعتی مانند کوآ، چوب انبه شکاف‌دار، چوب ماهون، افرا و صنوبر شکاف‌دار ساخته می‌شوند. خاتم‌کاری‌های آبالون یا مرواریدی به زیبایی یوکولی‌لی می‌افزایند. این اوکوله‌له‌ها نه تنها ظاهر زیبایی دارند، بلکه نواختن و شنیدن آنها نیز لذت‌بخش  است. 


ساز اوکوله له اسکار اشمیت Oscar Schmidt



۶- اوکوله‌له‌ی لانیکای (Lanikai Ukuleles)

لانیکای برخی از بهترین‌ اوکوله‌له های مقدماتی را با قیمت‌های مناسب برای مبتدیان می‌سازد. این شرکت همچنین تعدادی اوکوله‌له‌ی نفیس و دست ساز، از جمله اوکوله‌له‌های 6 و 8 سیمه، را ارائه می دهد که برای نوازندگان باهوش طراحی شده‌اند!




۷- اوکوله‌له‌ی اوهانا میوزیک (Ohana Music)

اوهانا یکی دیگر از برندهای معروف در صنعت یوکه لی‌لی با طیف گسترده‌ی محصولات خود است. آن مدل‌های اولیه، یوکه‌های سطح متوسط، یوک‌های قدیمی،  یوکه لی‌لی‌های نسخه محدود و حتی مدل‌های اجرا را برای نوازندگان حرفه‌ای ارائه می‌دهد. یوکه لی‌لی های اوهانا به خوبی ساخته می‌شوند و کیفیت صدا و نوازندگی عالی را ارائه می دهند. 


ساز اوکوله له اوهانا میوزیک Ohana Music




۸- اوکوله‌له‌ی مارتین اند کو (Martin & Co)

اوکوله‌له‌های مارتین به‌خاطر گیتارهای آکوستیک باکیفیت خود معروف است و اوکوله‌له‌های آن تفاوتی ندارد. مواد ممتاز، توجه به جزئیات، و صدای عالی در اوکوله‌له‌های مارتین از مشخصات مهم این برند است که بدون شک به داشتن آنها افتخار خواهید کرد. 


اوکوله له‌ی مارتین اند کو (Martin & Co)


۹- اوکوله‌له‌های لونا (Luna)

برند لونا سازهایی را می‌سازد که هنرمندانه طراحی شده‌‌اند و سازهای آن از نظر ظاهر جزو دلپذیرترین سازها هستند. آثار هنری قبیله‌ای و الهام‌گرفته از خالکوبی در بالای یوکه‌ها، ظاهر آنها را متمایز می‌کند. قیمت‌ها با توجه به سبک بدنه، مواد و ویژگی‌ها متفاوتند، لونا مطمئناً اوکوله‌له ای برای هر سلیقه‌ای پیشنهاد می‌کند.


ساز اوکوله له لونا Luna


۱۰- اوکوله‌له‌های لوهانو (Lohanu)

لوهانو بسته‌های اوکوله‌له‌ی مقرون به صرفه را ارائه می‌کند. اوکوله‌له‌های این شرکت یکی از پرفروش‌ترین مدل‌های بازار هستند، نه تنها به این دلیل که ارزان هستند، بلکه بیشتر به این دلیل که نسبت به قیمت خود عملکرد شگفت‌انگیزی دارند.


ساز اوکوله له لوهانو Lohanu





آیا اوکوله‌له‌های هر یک از این برندها را بررسی کرده‌اید؟
به کدام مدل‌های اوکوله‌له علاقه دارید و چرا؟
چه تجربه‌ای از این برند ها و یا برند‌های دیگر اوکوله‌له دارید؟
در بخش نظرات با ما در میان بگذارید!













معرفی چند برند برتر اوکوله‌له، باروک آکادمیا BMAcademia

دیدگاه شما

دیدگاه ها 0